As7aB
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

As7aB

We WOulD LiKe You TO be OuR fRiNd

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

ازاى تتعب اختك؟؟؟؟؟

sweety
M**a**R**e**k**A
6 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
M**a**R**e**k**A
عضو رائع
عضو رائع
M**a**R**e**k**A

انثى
المزاج : زمالكاويه وافتخر
   : ازاى تتعب اختك؟؟؟؟؟ C13e6510

ازاى تتعب اختك؟؟؟؟؟ Empty
مُساهمةموضوع: ازاى تتعب اختك؟؟؟؟؟   ازاى تتعب اختك؟؟؟؟؟ Icon_minitimeالسبت يوليو 19, 2008 12:28 pm

السلام عليكم ورحمة الله وبركاتةss ss ss ss ss ss

ازاى تتعب اختك؟؟؟؟؟ Pleasantry
انا بس جاية النهاردة اقدم للولاد اللى بصراحة فعلا صعبانين عليا من اللى اخواتهم البنات بيعملوه فيهمازاى تتعب اختك؟؟؟؟؟ Budo ..... اكيد طبعا مطلعين عينيهم ازاى تتعب اختك؟؟؟؟؟ Vava...... ومورينهم الويل ازاى تتعب اختك؟؟؟؟؟ Hlpيعينى .....

مش محتاجين تقولولى انا عارفة هم بيعملوا فيكوا ايهازاى تتعب اختك؟؟؟؟؟ Nunu0000 .... والموضوع ده عشان خاطركوا ازاى تتعب اختك؟؟؟؟؟ Wink2.... يلا هتتعبوا اخواتكوا البنات مرة من نفسكوا ..................ازاى تتعب اختك؟؟؟؟؟ Ura1

سوفوا بقى دى قواعد تنفع مع اى بنت كبيرة ولا صغيرةازاى تتعب اختك؟؟؟؟؟ 08

اول حاجة تدايق البنت انها متلاقيش المشط او الفرشة بتاعة شعرهاازاى تتعب اختك؟؟؟؟؟ Diablo2 ...... وده موضوع سهل ازاى تتعب اختك؟؟؟؟؟ Pleasantry...... اخفى كل الفرش والامشاط اللى فى البيت و بتاعتك كمان عشان احنا مبنغلبشازاى تتعب اختك؟؟؟؟؟ Don-t_mention ..... واقولك كمان ياريت تخفى الشوك اللى فى المطبخ بالمرة ازاى تتعب اختك؟؟؟؟؟ Image5...... اصلنا عفاريت واللى عايزين نعمله بنعمله ازاى تتعب اختك؟؟؟؟؟ Gun............

وده طبعا لوحده هيخلى اختك تشد فى شعرها ودا هيدايقها اكتر ازاى تتعب اختك؟؟؟؟؟ Diablo2... وتبقى الخطوة الاولى نجحتازاى تتعب اختك؟؟؟؟؟ Ura1
بس يا فالح متقولهاش انك اللى مخبيها عشان متعوضكش وتاخدهم منك ازاى تتعب اختك؟؟؟؟؟ Nunu0000..... وابقى حاول تمثل انك مضايق عشانها وحاول تضور معاهاازاى تتعب اختك؟؟؟؟؟ Cry ... وواسيها شويةازاى تتعب اختك؟؟؟؟؟ Huh ... وبعدين انقل عالخطوة التانية ........ازاى تتعب اختك؟؟؟؟؟ Dntknw

اللى هىازاى تتعب اختك؟؟؟؟؟ Snoozer_05 ************************************************** ************************************************** ************************************************** ************************************************** ************************************************** ************************************************** ************************************************** ************************************************** ********...............

اكتر حاجة ممكن تضايق البنت تانى ان حد يعلق على لبسها ازاى تتعب اختك؟؟؟؟؟ Diablo2........ وطبعا انتوا خبراء فى التريقة وحرق الدمازاى تتعب اختك؟؟؟؟؟ On_the_quiet ...... بس ده مش قصدى انك تتريق عشان لو اتريقت هتاخد بالدزمة فوق دماغك ازاى تتعب اختك؟؟؟؟؟ Nunu0000........ انا هقولك تعمل ايه .......ازاى تتعب اختك؟؟؟؟؟ Mosking

مثلا اختك بعد ماضايقت بموضوع شعرها ازاى تتعب اختك؟؟؟؟؟ Mr47_01...... هتحاول تخرج من مود الزهق دا واول حاجة هتفكر تعملها انها تخرج مع صاحبتهاازاى تتعب اختك؟؟؟؟؟ Heat ..... فلما تكون خلاص لبست وخارجوة من غرفتهاازاى تتعب اختك؟؟؟؟؟ Out ..... سعادتك تكون مستنيها والحوار هيدور كالتاتى:

ايه دا ؟؟؟؟؟؟ ايه الوان الطيف السبعة اللى انتى خارجة بيها دى ؟؟ازاى تتعب اختك؟؟؟؟؟ W00t
ايه يابنى فين الالوان دى ؟؟؟؟ ده بنى فى بيج ........ازاى تتعب اختك؟؟؟؟؟ Thnk0001
لا لا لا لا على فكرة البمبى اللى انتى لابساه ده مش لايق على الروز خااااااااااااااااالص ......ازاى تتعب اختك؟؟؟؟؟ 11azy
ايه دا يعنى لبسى وحش؟؟؟؟؟؟ازاى تتعب اختك؟؟؟؟؟ Mr47_01
اه يلا اجرى غيريه يلا ....ازاى تتعب اختك؟؟؟؟؟ Diablo2

وخدها منى كفاية لحد كده عشان متتأذيش ازاى تتعب اختك؟؟؟؟؟ Vava.... ولما تخرج المرة التانية متعلقش واكتفى بنظرة بسيطة و تقولها ... على الققل دا احسن ... كويسازاى تتعب اختك؟؟؟؟؟ Beee

نيجى لما تيجى تلبس الجزمةازاى تتعب اختك؟؟؟؟؟ 08 .......... انت بشطارتك تقولها:
هنعك اهو ايه اللى انتى هتعمليه دا بقى ؟؟؟ازاى تتعب اختك؟؟؟؟؟ Mpr0000
ايه هلبس الجزمةازاى تتعب اختك؟؟؟؟؟ Huh
مش لايقة على اللبس خالصازاى تتعب اختك؟؟؟؟؟ Don-t_mention
ازاى يعنى دى جزمة سودة تليق على كولهازاى تتعب اختك؟؟؟؟؟ Sheikh
لا لا لا سدقينى شكلك هيبقى مبهدل .....ازاى تتعب اختك؟؟؟؟؟ Snoozer_05

وكفاية لحد كده عشان متحدفكش باللى فى ايديهاازاى تتعب اختك؟؟؟؟؟ Mr47_01 ...... ومعلش لو هى بينت انها مش هاممها بس هتكون عملت تقدم وسدقنى اول حاجة هتقولها لصاحبتها اول متقابلها ازاى تتعب اختك؟؟؟؟؟ Dntknw.... هو انا لبسى حلو ؟؟؟ يعنى لايق على بعضه ؟؟؟؟؟؟ازاى تتعب اختك؟؟؟؟؟ Dntknw

الخطوة اللى جاية هى انك تتطلع عينها فى الاكل ازاى تتعب اختك؟؟؟؟؟ Sheikh.....ازاى؟؟؟؟
تكون مثلا اختك هى اللى عليها تتطبخ النهاردة ولا حاجة عشان الست الوالدة مسافرة ازاى تتعب اختك؟؟؟؟؟ Bud... طبعا هى هتعمل الاكل اللى على مزاجها من غير متسالك انت عايز تاكل ايه ازاى تتعب اختك؟؟؟؟؟ Heat.. فمتستناش لما تيجى تسالك روح وقولها :انا عايز اكل بامية ورز النهاردة ....ازاى تتعب اختك؟؟؟؟؟ Kez_03
هى هتقولك : مش هعمل بامية احنا هناكل مكرونةازاى تتعب اختك؟؟؟؟؟ Old
ايه؟؟؟ مكرونه ؟؟؟ انا مبحبش المكرونة .....مليش داعوة انا عاوز بامية ...........اعمليلى باميةازاى تتعب اختك؟؟؟؟؟ Shv

وافضل زن عليها شوية بس حاول متعملش مشاكل معاهاازاى تتعب اختك؟؟؟؟؟ Beee .....وفى الاخر هتعملك البامية اللى انت عايزهاازاى تتعب اختك؟؟؟؟؟ Yahoo

شوية وادخل عليها وقولها : هاااااااا ايه اخبار المكرونة ؟؟؟؟ هتخلصيها امتى؟؟؟ازاى تتعب اختك؟؟؟؟؟ Yess
طبعا الرد الطبيعى هيكون : مكرونة ايه ؟؟؟ انت مش كنت عاوز بامية ؟؟؟ازاى تتعب اختك؟؟؟؟؟ W00t
ايه ؟؟؟ بامية ؟؟؟؟؟ ازاى تتعب اختك؟؟؟؟؟ W00tازاى تتعب اختك؟؟؟؟؟ W00tوانا من امتى بحب البامية؟؟ازاى تتعب اختك؟؟؟؟؟ Closedeyes....... انا عايز مكرونة ......
مفيش مكرونة ومتغلبنيش بامية يعنى باميةازاى تتعب اختك؟؟؟؟؟ Closedeyes
يوووه خلاص هنزل اكل براااا هاتى خمسين جنيهازاى تتعب اختك؟؟؟؟؟ Mpr0000
نعم يا خويا ؟؟ مفيش اكل برا ومفيش فلوسازاى تتعب اختك؟؟؟؟؟ Diablo2
مليش داعوة مش هاكل بامية انا هاروح اتغدى مع الواد صاحبى ازاى تتعب اختك؟؟؟؟؟ Friends
وياريت بدل البامية اختار اكلة هى مبتحبهاش عشان بعد اما تعملها هتضطر تاكلها عشان متبوظشازاى تتعب اختك؟؟؟؟؟ Mr47_01

كفاية عليكوا كدا النهاردة ازاى تتعب اختك؟؟؟؟؟ Whistling

ودمتم سالمين ........ss ............ss ......................ss ........ ....ss .............. ss ss ss ss ss
sweety
عضو vip
عضو vip
sweety

انثى
العمل/الترفيه : شغلتى من ساعة ما اتولدت لحد كمان حوالى 6سنين
المزاج : so romantice :x

مُساهمةموضوع: رد: ازاى تتعب اختك؟؟؟؟؟   ازاى تتعب اختك؟؟؟؟؟ Icon_minitimeالسبت يوليو 19, 2008 1:09 pm

maad maad maad maad maad maad maad maad maad maad

الحمد لله ان اخواتى مش مشتركين فى المنتدى بس هما بيعملوا كدة من غير ماحد يعلمهم maad
M**a**R**e**k**A
عضو رائع
عضو رائع
M**a**R**e**k**A

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ازاى تتعب اختك؟؟؟؟؟   ازاى تتعب اختك؟؟؟؟؟ Icon_minitimeالسبت يوليو 19, 2008 2:29 pm

ههههههههههههههههههههههههههههه ولا انا كمان اخواتي مش مشتركين في المنتدي الحمد الله Surprised يااااااااااااااااهو Surprised
sweety
عضو vip
عضو vip
sweety

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ازاى تتعب اختك؟؟؟؟؟   ازاى تتعب اختك؟؟؟؟؟ Icon_minitimeالسبت يوليو 19, 2008 4:22 pm

هتلاقيهم بيعملوا كدة بردو من غير ما يتعلموا

يا بنتى دول مش محتاجين يتعلموا

انتى لو فتحتى القاموس ودورتى على كلمة رخامة هتلاقى جنبها ولااااااااااااااااااااااااااااااااد
M**a**R**e**k**A
عضو رائع
عضو رائع
M**a**R**e**k**A

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ازاى تتعب اختك؟؟؟؟؟   ازاى تتعب اختك؟؟؟؟؟ Icon_minitimeالإثنين يوليو 21, 2008 11:33 am

اه يبنتي كلامك صح كل الولالالالالالالالالالالالالالاد رخمين كده مش clown عارفه ليه مش لطاااااف زينا كده Neutral هههههههههههههههههههههههههههههههههه
sweety
عضو vip
عضو vip
sweety

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ازاى تتعب اختك؟؟؟؟؟   ازاى تتعب اختك؟؟؟؟؟ Icon_minitimeالإثنين يوليو 21, 2008 11:38 am

اه طبعا love احنا لطاف جدا love مش كدة يا بنات loveدة حتى الكلام الى بنكتبة كدة بينقط رقة love Very Happy
M**a**R**e**k**A
عضو رائع
عضو رائع
M**a**R**e**k**A

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ازاى تتعب اختك؟؟؟؟؟   ازاى تتعب اختك؟؟؟؟؟ Icon_minitimeالإثنين يوليو 21, 2008 11:49 am

هههههههههههههههههههه اشك في كلمه رقه ديه ههههههههههههههههههه

love love love love love
عاشقة الرومانسية المنسية
عضو مؤسس
عضو مؤسس
عاشقة الرومانسية المنسية

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ازاى تتعب اختك؟؟؟؟؟   ازاى تتعب اختك؟؟؟؟؟ Icon_minitimeالأحد يوليو 27, 2008 1:54 pm

Surprised
Bleeding Heart
عضو vip
عضو vip
Bleeding Heart

انثى
العمل/الترفيه : خدت الاجازه
المزاج : متخانقه مع بابا و الحياه ممله

مُساهمةموضوع: رد: ازاى تتعب اختك؟؟؟؟؟   ازاى تتعب اختك؟؟؟؟؟ Icon_minitimeالثلاثاء سبتمبر 30, 2008 3:26 pm

ههههههههههههههههههههههههه

ولا ولد دخل الموضوع ده ولا ايه ؟

رقه فعلا رقه
sweety
عضو vip
عضو vip
sweety

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ازاى تتعب اختك؟؟؟؟؟   ازاى تتعب اختك؟؟؟؟؟ Icon_minitimeالجمعة أكتوبر 03, 2008 8:16 pm

نييييييييييييييههههههههههههههههههههااااااااااااااااااااااااااا

قمة الرقة
~~@!@~~yoyo~~@!@~~
عضو متقدم
عضو متقدم
~~@!@~~yoyo~~@!@~~

انثى
العمل/الترفيه : طالبة فى اولى اعدادى / الرسم على افاك
المزاج : تماموز

مُساهمةموضوع: رد: ازاى تتعب اختك؟؟؟؟؟   ازاى تتعب اختك؟؟؟؟؟ Icon_minitimeالسبت أكتوبر 04, 2008 9:23 am

hhhhhhhh looool el7amdo llah en a5oia mesh moshtarek fi el montada dah ma3 eno be3mel kol dah men 3'er 7aga yala ba2a nasebna ba2a ne3mel eih
tongue
@{ShAiMaA}~*~{ShEeKoO}­@
عضو خيالى
عضو خيالى
@{ShAiMaA}~*~{ShEeKoO}­@

انثى
العمل/الترفيه : طالبة فى 2 ثانوى (تجريبى لغات)
المزاج : 100 100 و الحمد لله

مُساهمةموضوع: رد: ازاى تتعب اختك؟؟؟؟؟   ازاى تتعب اختك؟؟؟؟؟ Icon_minitimeالأحد أكتوبر 05, 2008 12:02 pm

لا ارى
لا اسمع
لا اتكلم
http://tagged.com/shaimaa_sheeko

ازاى تتعب اختك؟؟؟؟؟
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-