As7aB
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

As7aB

We WOulD LiKe You TO be OuR fRiNd

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

فضفضه مع النفس

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
Bleeding Heart
عضو vip
عضو vip
Bleeding Heart

انثى
العمل/الترفيه : خدت الاجازه
المزاج : متخانقه مع بابا و الحياه ممله
   : فضفضه مع النفس C13e6510

فضفضه مع النفس Empty
مُساهمةموضوع: فضفضه مع النفس   فضفضه مع النفس Icon_minitimeالسبت يناير 10, 2009 3:34 am

فضفضه مع النفس
(نثر .... لحظه تحول)

انا هقدر ...... ادوس علي قلبي واتحمل ..... واعيش أيامي الجاية ...... مع نفسى ...... ومع حالي ...... واحب انا نفسى علي الاخر ...... واقول للناس وانا مالي ...... احب انا غيري يجرحنى ...... ولا حاول في يوم انة يفرحنى ...... انا قررت من اليوم دا ...... احب انا نفسى مع نفسى ...... واية يعنى ما دا العادي ...... في وقت مفهوش غير كله يحب النفس ...... ويكبر لحب الناس ...... بلاش احساس ...... بلاش اوهام ...... بلاش تقولي دا فية احباب ...... اقولك! قولي الحب عذاب ...... وتتعامل بكشف حساب ...... بلاش احسن تقولي كلام ...... انا من اللحظه دي ناوى اعيش وحدي ومع حالي ...... والملم كل اوجاعي ...... والملم حبي للناس ...... واجمع كل احساس ...... خرج منى لاي حبيب ...... اوحتي لأي صديق ...... وهشوفهم من بعيد لبعيد ...... واقابلهم كشخص جديد ...... وهكون قاسى مع الناس اللي ظلمونى ...... ومعنتش اقول انا هسكت انا هبيع اللي باعونى ...... هدمر كل شئ كانت ايدي سبب في بنيانة ...... هدمر كل اللي بنيته علشانى وعلشانه ...... هدوس علي قلبي بأديا ...... وهقتل دمعي في عنيا ...... وهعيش ايامي الجاية ...... وهخلي كل شئ ليا ...... وخلاص انا فوقت دلوقتي وهبدأ من جديد في جديد ..... وهبدل انا قلبي واحط بداله قلب حديد ..... ومتلومونيش انا شفت اللي عمري ياخلق ما اتصور اشوفه من بعيد لبعيد ..... سبونى ياخلق اتحول ولو منفعش ممكن اعيد
.
يوجينا
عضو جديد
عضو جديد

انثى
العمل/الترفيه : فاضى

فضفضه مع النفس Empty
مُساهمةموضوع: رد: فضفضه مع النفس   فضفضه مع النفس Icon_minitimeالجمعة فبراير 05, 2010 3:00 pm

روعه
sweety
عضو vip
عضو vip
sweety

انثى
العمل/الترفيه : شغلتى من ساعة ما اتولدت لحد كمان حوالى 6سنين
المزاج : so romantice :x

فضفضه مع النفس Empty
مُساهمةموضوع: رد: فضفضه مع النفس   فضفضه مع النفس Icon_minitimeالسبت فبراير 13, 2010 5:05 pm

جااامد أوى يا ايمى
تسلم ايد اللى كتبتة يا حبى فضفضه مع النفس 282521
Hodaalahly
Admin
Admin
Hodaalahly

ذكر
العمل/الترفيه : طالب
المزاج : زفت

فضفضه مع النفس Empty
مُساهمةموضوع: رد: فضفضه مع النفس   فضفضه مع النفس Icon_minitimeالسبت فبراير 13, 2010 6:03 pm

حلوة اوى اوى اوى.....
https://as7ab.keuf.net

فضفضه مع النفس
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-